جزیره خیــال
داستان کوتاه طنز, مذهبی, سرکاری, عشقی و ...

عکسی جالب از جشنواره ی حامله ها این عکس برای ندیدن است! تبریک سال 92 بالا بردن اعتماد به نفس درود بر پیرمردی ... نمونه ژست برای شروع عکاسی بهتر از آقایان چطور از رعد و برق عکاسی کنیم؟ یک تمرین ساده برای تقویت چشم عکاسی ۱۰ نکته عکاسی در آتلیه برای داشتن پرتره ای جذاب تر خسرو شكيبايي گذری به دنیای زیبای پرندگان تصاویری از هواپیماهای جنگنده ایران تلویزیون ۹۰ اینچی شارپ + عکس جدید ترین و جالب ترین کپی برداری چینی ها از یک لامبورگینی! مطلب خواندنی / دشمنی عجیب و غریب یک کلاغ با یک پیرزن ! عکس/ دریاچه ی بسیار زیبا و پنج رنگ لحظه تولد حشره پس از شش ماه انتظار/برندگان جايزه تصاوير برتر علمي «اويركا 2012» معرفي شدند کاریکاتور | افزایش قیمت خودرو کاریکاتور | طرح 3-3-3-3 ادامه 6-3-3 در مدارس است کاریکاتور / راز بقا ... ! بهترین ورزش‌ ها برای افزایش متابولیسم چند نکته ورزش چه فوایدی برای افراد مسن دارد؟ دستورالعملی برای خواب عکس تامل برانگیز ورزشی آن نقطه که زیر باء بسم الله است جیبهای دلم را می گردم گفتم شبی به مهدی چه انتظار عجیبی... یک حدیث از حضرت زهرا (سلام الله علیها) چشم بادومی اشتباه است چه زیبا! گفتم دوستت دارم ! میدونم نشنیدی از من یه بار بگم دوسِت دارم نانوا هم جوش شیرین میزند یا مهدی من که نباشم


لحظه تولد حشره پس از شش ماه انتظار/برندگان جايزه تصاوير برتر علمي «اويركا 2012» معرفي شدند



مجله معتبر علمي نيوساينتيست همزمان با معرفي برندگان جايزه عكاسي علمي «اويركا» عكس هاي برتر اين مجموعه را منتشر كرد.

به گزارش سرويس علمي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، موزه استراليا با همكاري مجله علمي نيوساينتيست از سال 2007 ميلادي جايزه سالانه عكاسي علمي «اويركا» را بنا نهاده‌اند و عكاسان برتر بطور مشترك جايزه 180 هزار دلاري را از آن خود مي‌كنند.

مراسم معرفي برندگان جايزه «اويركا» 2012 روز سه شنبه 28 آگوست (هفتم شهريور) در محل موزه علوم در شهر سيدني استراليا برگزار شد.

از بين 56 شركت كننده راه يافته به مرحله نهايي داوري، «گري گرانيچ»، «اسكات گين»، «جيسون ادوارد»، «پيتر وارد»، «ديمون ويلدر»، «روهان كليوو»، «مارك تالبو»، «ديويد پاول»، «ديويد آبدو» و «لينه آ راندگرين» به عنوان 10 عكاس برتر علمي 2012 معرفي شدند.

از جمله تصاوير علمي برتر كه توسط مجله نيوساينتيست منتشر شده است، مي توان به تصوير نماي نزديك نورون مغزي با پلاك عامل بروز بيماري آلزايمر و فوران‌هاي ديدني سطح خورشيد اشاره كرد.


انتهاي پيام



نماي نزديك از ميگوي آخوندك طاووسي



بدن سالم يك مگس در كهرباي 40 ميليون ساله



يك نورون با پلاك بتا- آميلوئيد بعنوان علت بروز آلزايمر



لحظه خروج حشره از تخم پس از شش ماه انتظار



حشره سبز بال توري با شبكه‌ رگه‌هاي نازك روي بال



گرفتار شدن لارو يك كرم در قفس خاردار حشره



فوران‌هاي دوره 11 ساله اوج فعاليت خورشيدي



جوانه زدن نهال شش روزه در زير ميكروسكوپ الكتروني







منبع : http://rzb.rozblog.com]]>


نویسنده : ویروس تاریخ : 12 / 12

عکس/ دریاچه ی بسیار زیبا و پنج رنگ






منبع : http://rzb.rozblog.com]]>


نویسنده : ویروس تاریخ : 12 / 12

مطلب خواندنی / دشمنی عجیب و غریب یک کلاغ با یک پیرزن !


مطلب خواندنی / دشمنی عجیب و غریب یک کلاغ با یک پیرزن !




kalagh_doshman

 

 

 
"پاتریسیا گاسه" از یك هفته پیش در كابوسی به سر می برد كه یك كلاغ نقش آفرین آن است.

این زن میانسال ساكن روستای فروادفونتن در نزدیكی شهر بلفور فرانسه از یك هفته پیش هر جا كه می رود توسط یك كلاغ تعقیب شده و هدف حمله پرنده قرار می گیرد !

كلاغ پاتریسیا را با ضربات منقار و پنجه هایش هدف قرار داده و او را مجروح می كند.

حتی هنگامی كه پاتریسیا در خانه است كلاغ روی بام خانه نشسته و بی وقفه قار قار تهدیدآمیزی سر می دهد. كلاغ مهاجم یك بار نیز پنجره دستشویی را شكست تا به زن هراسان حمله كند.

پاتریسیا می گوید: بدنم از وحشت می لرزد. آثار ضربات منقار و پنجه های كلاغ روی صورت و پوستم گواهی حملات این موجود سیاه است. وی می افزاید: به من گفته شده اگر كلاغ واقعا قصد آزار جدی مرا داشت می توانست با ضربه منقار چشمانم را كور كند.

پاتریسیا و همسرش از فدراسیون محلی شكارچیان كمك خواسته اند. اما كلاغ هنگامی كه پاتریسیا در جمع باشد خود را نشان نمی دهد. فعلا پاتریسیا باید با كابوس كلاغ كنار آمده تا راه حلی برایش پیدا شود.




منبع : http://rzb.rozblog.com]]>


نویسنده : ویروس تاریخ : 12 / 12

جدید ترین و جالب ترین کپی برداری چینی ها از یک لامبورگینی!



 جدید ترین و جالب ترین کپی برداری چینی ها از یک لامبورگینی!



 جدید ترین و جالب ترین کپی برداری چینی ها از یک لامبورگینی!

 

 

اتومبیل لوکس و گران قیمت لامبورگینی هم از دست دغل کاری و کپی برداری چینی ها در امان نماند

به گزارش جام جم آنلاین، یک شرکت چینی در تازه ترین شیوه تولید کالا های بدلی و تقلبی که چین در آن تبحر دارد مدل بدلی اتومبیل لوکس لامبورگینی با موتور تویوتا را عرضه کرده است.

تا کنون کسی گمان نداشت که کار تولید اجناس بدلی در چین گریبان گیر اتومبیل های لوکس نیز بشود. یک شرکت چینی مدل بدلی لامبورگینی مورچیه ‌لاگو LP64 را تولید کرده و به علاقه مندانی که پول خرید مدل اصلی این اتومبیل را ندارند، عرضه می کند.

لامبورگینی مورچیه ‌لاگو LP64 اصل بیش از ۳۱۵ هزار یورو قیمت دارد، اما اگر این مبلغ برای شما که بسیار مایل به داشتن یک لامبورگینی هستید سنگین است، یک تک پا به چین سفر کرده و مدل بدلی آن را به قیمت ۴۲۰ هزار یوان معادل اندکی بیش از ۵۲ هزار یورو خریداری کنید.

البته اگر بدنه لامبورگینی چینی ۹۹ درصد شبیه مدل اصلی است اما موتور آن متعلق به تویوتا MR2 با قدرت ۱۳۰ اسب بخار است. پس دقت کنید اگر در خیابان گاز این اتومبیل را فشار دهید، قطعا همه به آن چشم می دوزند زیرا صدای آن هیچ شباهتی با لامبورگینی ندارد.


منبع : http://rzb.rozblog.com]]>


نویسنده : ویروس تاریخ : 12 / 12

تلویزیون ۹۰ اینچی شارپ + عکس


 تلویزیون ۹۰ اینچی شارپ + عکس




 تلویزیون ۹۰ اینچی شارپ + عکس

 

ضرب المثل انگلیسی وجود دارد که میگوید “بزرگتر بهتر است”. شرکت شارپ نیز بر همین مبنا تصمیم به تولید تلویزیون ۹۰ اینچی با پنل LED  کرده است که  AQUOS LED TV نام دارد. این تلویزیون در حال حاضر بزرگترین نمایشگر LED میباشد. البته این شرکت در گذشته نیز نمایشگر ۸۰ اینچی را نیز تولید کرده بود. این وسیله قابلیت نمایش به بعدی را نیز دارد.

ر نگاه اول این دستگاه چیزی فراتر از یک تلویزیون میباشد که با صفحه نمایش بسیار عظیم خود قابلیت انجام کار های بسیاری را در اختیار شما قرار میدهد. شرکت شارپ هم چنین یک کابل برای انتقال تصویر با کیفیت ۱۰۸۰p را نیز برای این وسیله در نظر گرفته است. برنامه هایی مثل Netflix و Hulu و Vudu نیز بر روی این دستگاه نصب میباشد. البته باید اشاره کرد قیمت این دستگاه ۱۱٫۰۰۰ دلار میباشد و خرید آن در توال مالی هرکسی نمیباشد.



منبع : http://rzb.rozblog.com]]>


نویسنده : ویروس تاریخ : 12 / 12



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به جزیره خیــال مي باشد.